Dags för ett inlägg!

Ja, nu är det minsann längesen jag gjorde ett inlägg! Jag passar på nu, för jag har en timme helt ensam nu! :D Adam är och spelar hockey i Vallberga och jag kom precis hem från skyttet. Jag sköt 338 av 400 idag och det är bra med tanke på att jag knappt såg något! Jag har nämligen skaffat linser och det är andra gången jag har dem på mig nu så jag är inte van. Och mina ögon blev torra. Så om jag hade haft glasögonen istället hade det blivit ännu bättre resultat på skyttet! I tisdags sköt jag 350! Det går bra nu! Nice!

Nu står det OK i mitt väntra öga! :D

 

Vad har hänt sedan sist... Mycket! Jag har skaffat mig en ny mobil! En HTC Wildfire. Det är tuff som tusan! Men svår att sms:a med.. Jag sms:ade aå nedrans snabbt med min förra så jag blir så otålig när det går sakta nu. Det är ju touchskärm så man känner ju inte knapparna med fingrarna. Jaja, jag gillar telefonen iaf!

Imorgon ska vi på julbord med jobbet! Ska bli kul som bara den! Borde komma på vad jag ska ha på mig. Jag beställde en klänning men det är inte säkert den hinner komma hit tills imorgon. Så jag får göra en back-up-plan ikväll!

I torsdags var vi på konsert i Göteborg! Bara jag och Adam. Vi såg Sabaton, Alestorm och Steelwing igen! Och den här gången var alla tre banden helt fantastiskt grymma! De verkade jättepeppade! Innan de började spela fick vi syn på Heavy (hjalle&heavy)! Vi var tvugna att ta en bild!





Haha, värsta fula bilden! :D Med det var fräckt! Min reakton när jag såg honom var *gripa tag i Adams axel* "Heavy!!!" XD
När Alestorm började spela skuttade jag fram där framme! Det ska vara lite röj! Haha! Adam stod kvar några meter bakom. Som jag hoppade och sjöng! (skrek...)

Alestorm

 

Och så Sabaton då..

Jocke. ^_^

Vi var inte hemma förrän ett på natten och så upp och börja jobba kl 7. Det gick hur bra som helst! ^_^

Nu ska jag som sagt hitta något att ha på mig imorgon och sen ska jag minsann lägga mig så att man får sova sina åtta timmar! Jobbar morgon denna veckan och börjar halv 6.

Såhär ser jag ut ikväll när jag skuttar rundor till Juvelen! Grym skiva, varför lyssnar jag inte oftare på den??

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: mamsen

Så söt du är! Vilka bra bilder det blev på konserten. Du är värsta bästa fotografen!

2010-12-03 @ 13:00:09
URL: http://chralex.wordpress.com
Postat av: Freida

FAN ATT JA INTE FÖLJDE MED TILL GBG x)

2010-12-03 @ 20:14:59
Postat av: liindblaads

Tack för att du ville delta , och din motivation va bra :)

tävlingen är nu avslutat med :)

2010-12-05 @ 20:50:52
URL: http://liindblaads.se
Postat av: liindblaads

men så du tycker inte att vi ska göra de da ;)

2010-12-06 @ 19:56:06
URL: http://liindblaads.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0