Fixar inför imorgon!

Nu pausar jag lite i stökandet. Adam satte sig vid tv:n för att kolla lite hockey så jag vill också sitta ner. Vi håller på att städa inför festen imorgon. Städat riktigt rejält i köket så att vi alla får plats och om jag had haft en fin duk skulle jag dukat också. Men det tar vi imorgon istället. Får låna något kul av mamma eller Adams mamma istället. Raggar lite stolar också! Vi har fyra stolar och vi kommer bli tio pers. Alltså sex rumpor som inte har någonstans att sitta för tillfället! :D Men jag har frågat lite grannar om deras stolar! Hehe! Vi har provat fördrinken med! Baccardi Lemon och limeläsk! Det var friskt och gott!

 



Adam när han kollar hockey! ;D

Jag har förresten tvättat hela dagen! Började halv elva i förmaddags. Sju laddningar har det blivit! :D Så nu är det inte många kläder som är skitiga! I princip bara de vi har på oss! Hehe!

Jag klarar inte av hockeykommentatorer. Dom säger ju så himla dumma saker hela tiden! Och så pratar dom även när dom inte har något att säga.


Kommentarer
Postat av: Amanda Rieem

vilken fin rosett!

2011-01-12 @ 10:36:41
URL: http://scenbloggen.com/amandarieem

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0