Lite uppdatering av vad som hände i helgen!

Det var en himla kul helg i helgen faktiskt!! På fredagen var vi på julbord med jobbet, på lördagen var vi på julbord med pappas släkt på dagen och på fest på kvällen.

Jag orkar inte skriva så mycket om det så jag visar med bilder!

Vi var på förfest hos Daniel, en liten förfest med mig, Adam, Daniel och Kim. Sen kom David också. Det var himla trevligt! Adam hade skjorta och slips! ;) Men jag har ingen bra bild på det.. :(



Såhär såg jag ut. Jag har verkligen ingen bra bild på mig heller.. Men men!



Vi var på Wild West Steakhouse och åt julbord! Mycket god mat får jag säga! Och här har vi Cecilia och Matilda!



Jag och Daniel! Jag ser lite skeptisk ut! :D



Lite folk!



Cissis autograf!



Nina fick dansa!



Rolig bild på Adam och lite folk från Finja betong! Bland annat min kusins kille Anders och Robins store bror Peter. Japp.



Jag och My! :D



David, jag och Tomas! :D



Och en sista bild på mig och Daniel C! Vid det här laget hade alla blivit lite suddiga och vi skulle in till Halmstad. Men jag och Adam åkte hem nästan med en gång för Adam blev lite överförfriskad och satt och somnade. Som det kan gå!



Lördagen!

Vi hämtade upp pappa klockan 12. Vi åkte till Halmstadtravet för att äta julbord med större delen av släkten på pappas sida.

Tobias, Lisbeth, Julia och Jonna!



Kiki och Jonathan! Och travbanan!



Hmm.. minns inte vad den förste här heter. Jo! Niklas eller Nikolaus. Pinsamt! X) Han är Jonnas kille. Eller Julias.. Skjut mig. Nu.
De andra är farbror Kjell och pappa!



Den här bilden kommer Kalle Keso gilla! :D Fabror Boris och Adam!



Pappa och Adam spelade lite på hästar tillsammans och Adam satsade allt de vunnit på häst nr 6 i sista v75-loppet. Och så vann hästen! Så han kammade hem 436 kr minsann! Se som hans ögon lyser! :D




Lördagskvällen!


Efter julbordet var det till att åka hem och vila lite och sen göra sig iordning igen för att vi skulle till våra nya grannar - Malin och Robin! Vi fick lite middag. God mat som Robin lagat!

Sen kom Frida, Joy och Sosso! De blev utstirrade av en liten barbapapa! XD Sen efter ett tag drog vi in till Vallberga på en fest hos Chris! Här kommer lite bilder från hela kvällen!








Haha, jag hade inte så många bilder. Och dom jag hade var ganska dåliga! Som vanligt. Den sista är från när vi gick hem igen från Vallberga. Adam gick till sina föräldrar och sov men jag skulle tvunget hem så jag gick och Isac orkade inte gå ända hm till sig så han sov hos oss.

Det var en jättekul kväll! Jag hade så himla kul!!! Och Sosso var med ända till kl 5 på morgonen och det var längesen! Har saknat min partypolare! Synd att hon drar på jorden runt resa snart!! Kul för henne dock!

På söndagen var vi i Vallberga på middag hos Adams föräldrar och när vi åkte hem igen kom Felix och Isac och fikade lite.

Det var min helg det!



Kommentarer
Postat av: Lina

tumme upp!

2010-12-07 @ 20:16:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0