Jobbintervju..

Om ett par timmar ska jag på jobbintervju. Sector Alarm. Jag har väldigt lätt för att bli nervös och just nu mår jag illa. :S Jag tycker det är jobbigt, mest för att det är ett jobb jag egentligen inte vill ha för att jag tror inte att jag är rätt person för arbetsuppgifterna. Man ska gå och knacka dörr och sälja larm! Läskigt! Men jag ser det som en träning. Först med intervjun och sen om jag mot förmodan skulle få jobbet så är det väl bara att bita ihop! För det är ett ganska välbetalt jobb - om man är bra på det. Det är lite jobbiga arbetstider också, 15 - 21.30. Jag är ingen direkt kvällsjobbs-människa. På kvällarna vill man ju vara ledig! Hur ska man annars kunna ha ett socialt liv?
Vi får väl se hur det går.

Nu ska jag gå och börja göra mig jobbintervjusfin!

Fridens liljor // Alex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0