Packning

Nu är packningen i full gång. Fast just nu har jag en liten paus för det är så jobbigt och tråkigt. Allt damm kommer fram och alla grejer bara ligger överallt!

Total kaos!
Mitt rum nu


Tv-rummet


När man tycker man är klar med en låda och har stängt den så dyker det hela tiden upp grejer som ska med ner! :S

Jag och Adam var på Ikea och Väla igår. Det blev ganska mycket handlat! Bland annat en bokhylla och en tv-bänk.
Och dom här skorna! ^_^


Där kan ni även se en liten skymt av en femtiotals-spegel som jag köpte på loppis i Vallberga. Den ska hänga i farstun tror jag.

Och den här kudden med kassettband från Bolagret passar mig bra!


Jag ska fortsätta med packningen imorgon. Får se om jag får någon ordning på det hela.
Imorgon ska vi nog skriva kontraktet också!

Fridens liljor // Alex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0