Saknar Lina..

Min vän Lina är i England och studerar. Hon har varit där sedan september. Jag träffade henne när hon var hemma på jullovet men jag saknar henne jättemycket nu! Och sen när våren börjar komma kommer jag sakna henne ännu mer. Imorgon vill jag på konsert på The Tivoli i Helsingborg. Det är Slagsmålsklubben som ska spela och jag har inte sett dom än. Jag vet inte om någon vill följa med mig men jag är säker på att Lina hade gjort det om hon var hemma i Sverige! :)

Jag virkade en liten amigurumi-flicka till hennesom hon fick när hon var hemma över jul. Hon döpte den till Yuki och jag tycker det var ett passande namn, eftersom det betyder snö på japanska.

Här är en liten bild på Yuki när hon var ute och lekte i vintersolen! ^_^




Nu blir det en kantarellmacka och en majskolv! Mums!

Fridens liljor // Alex


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0