En trip till Knäred! :D

Idag tog jag och Adam en trip till Knäred! För Adam skulle hämta paket på DHL, som har fått för sig att skicka våra paket till utlämningsstället i Knäred och inte Laholm. Så vi får köra 2,5 mil rätt ut i obyggden medans vi hade kunnat hämta det i Laholm på vägen från jobbet. Jobbigt! Har hänt två gånger. Får fixa det på något vis om vi ska få grejer leverade av DHL. Efter att ha varit i Knäred så körde vi mot Hishult för att kolla på de jättestora vindkraftverken i Dansbygget i Hishult. Vi körde ända fram till dom och det var jättehäftig för dom är ju så himla stora!







Dom susade jättemycket och det kändes som att man skulle bli träffad av vingarna när man stod under. :D

Sen lagade jag och Adam mat tillsammans. Det blev raggmunkar och bacon. :) Och efter det åkte vi till mamma och Leif och fixade med byrån. Det är bara handtagen som ska dit på den sista lådan sen är den färdig att ta med hem! Fast jag har inte fixat ben till den än. X)

Nu ska jag sova.


Kommentarer
Postat av: adina

Heej, hur är det med dig idag :)?

2010-10-19 @ 12:21:25
URL: http://miniadina.blogg.se/
Postat av: Joelsv

Har du något tips på hur man kan somna lättare om kvällen/natten? :)



(Tyck gärna till om mina egenskrivna låtar som jag har på min blogg, sjunger även själv ;D) men va snäll :D

2010-10-19 @ 12:32:32
URL: http://joelsv.blogg.se/
Postat av: Freida

Vi var där och kollade när de höll på att bygga vindkraftverken, häftigt som fasen! Det var ingen liten kran dom hade och satte ihop dom med :P

2010-10-21 @ 21:29:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0