Fest och chokladpannkakor! ^_^

Igår blev det fest. Vi hade egentligen tänkt att bara sitta hemma men det får bli ikväll istället. Vi gick först över till Fanny och spelade spel! Mycket trevligt.

 

Sen åkte Fannys gäster hem och vi fick för oss att vi skulle åka in till de andra som hade fest hos en kille i Vallberga! Det var mycket folk och jag hade himla trevligt. :) Kul med lite nytt folk också så det inte är samma hela tiden.

 

 

Jag och Martin!

 

 

Hårdis och grabbarna boys i bakgrunden!

 

 

Tobbe och Adam med en galliano hot shot! ;)

 

 

Bam blev knuffad rätt över mig och Fanny så han skallade mig och min cider veks och hälldes ut rätt i fannys knä! X) Men det ver lite kvar i den sen.

Idag provade jag ett recept ur min Choklad-bok! Chokladpannkakor! Det blev supergott tycker jag! ^_^ Gjorde även egen chokladsås som också blev god!

 

 

 

Det var gott med ett glas mjölk till!

 

 

Fanny kom över och smakade en pannkaka och Adam var precis lika bakis som han ser ut!

Ikväll blir det middag hemma och så ska vi hyra en film på boxen och bara sitta och mysa, jag och Adam! <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0