Höst...

Nu är jag sådär höstdeppig, men på ett bra sätt. På det mysiga sättet. Sitter och är mätt för jag har ätit pannkakor från igår och lyssnar på Lars Winnerbäck. Det är riktig höstmusik! Adam är i Halmstad och repar men kommer nog snart hem. Han sa att han skulle sätta ld i baken på de andra så att dom blir klara så fort som möjligt så han kan komma hem till mig igen. Han körde vid nio i morse.

Igårkväll hade vi filmkväll, jag och Adam. Vi såg The Book of Eli. Mycket bra film. Handlade om världen efter att osonlagret gått sönder och Eli var en gubbe som ville ta sig till väst för att lämna en viss bok där! Spännande som tusan var den! Sen såg vi Sherlock Holmes och den var också bra och spännande. Coola effekter och så.

Idag vill jag göra något vettigt. Ska nog rensa i garderoben. Det är bara kaos i den nu. Hade varit bra att få i ordning och tömma lite lådor och så! Sen ska jag väl hem till mamma för att måla om den där nedrans byrålådan!

Ska nog erbjuda mamma sällskap på rundan med hunden ikväll. :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0