Klippt rak lugg igen!

Nu har jag och mamma varit hos kusin Johanna och klippt oss! Jag var jättesugen på att ha rak lugg igen så det blev det. ^_^ Känns jättebra!



Jag och min bästis! ;)



Mamma klippte ganska kort och hon blev också jättefin!



När vi körde till Johanna i Hishult var det en jättefin solnedgång över Oxhultssjön! Vi var bara tvungna att stanna och ta massa bilder. Både jag och mamma älskar att fotografera!



Nu sitter jag och kollar på The Benschwarmers på tv, följer live-tv från när dom räddar gruvarbetarna i Chile och chattar med Lina! ^_^ En mysig kväll men nu insåg jag hur mycket klockan är.. :/ Ska förflytta mig till sängen strax.

Fridens liljor! // Alex


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ooooh så snygga vi blev!!! :-D

Helt underbar bild på solnedgången, den är mycket bättre än mina bilder! Snyggt jobbat!

2010-10-14 @ 12:17:46
URL: http://chralex.wordpress.com
Postat av: Freida

Men gud vad fina ni blev! ^-^

2010-10-15 @ 16:10:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0