Min nya kamera och fika med grabbarna!

Jag älskar min nya kamera!!! Den är jättebra. :) Tar mycket fina bilder. Jag går jämt omkring med den nu. Adam börjar bli trött på att jämt bli fotograferad. Lite exempel:

Detta är Adams loppisfynd som sitter och tittar på oss i vardagsrummet! :D



Utsikten från vårt vardagsrumsfönster en höstig oktoberdag!



Adam en mycket sen lördagsmorgon. ^_^




Den här veckan jobbar Adam kvällsskiftet och jag jobbar 7 - 16. Så det blir ensamma kvällar hela veckan. Men ikväll ska jag till mamma en sväng och kanske äntligen bli klar med byrån. Imorgon och på torsdag är det ju skytte och på onsdag ska jag klippa mig hos kusin Jojo. Så det blir inte så ensamt ändå! Dessutom fick jag besök av Felix och Isac idag efter jobbet. Vi fikade lite och kollade tv. Mysigt. Felix tog körkort förra veckan och nu har han fått en egen bil. En riktig skrothög! :D







Helt brun inuti! :D En fräck liten rockmobil.

Fridens liljor // Alex


Kommentarer
Postat av: Mamma

Det var en fräck bil Felix har skaffat :-)

Mysiga höstbilder utanför huset!

2010-10-11 @ 20:09:53
URL: http://chralex.wordpress.com
Postat av: Freida

Fan vilken episk bil han har! :D

2010-10-12 @ 22:47:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0