Ensamdag

Idag har jag haft en riktig ensamdag. Det blev mycket sent i natt, vi somnade inte förrän vid halv 6 kanske, så därför gick vi inte upp förrän mitt på dagen. Adam åkte iväg för att fiska så jag har fått klara mig själv. Jag har bara kollat på film och gjort mest ingenting annat. Just nu har jag gosat in mig med alla kuddarna i ett hörn av sängen. :D



Jag har "lånat" en tröja som jag har fastnat för. :D Den luktar unket men den är stor och mysig.


Jag har köpt en ring idag också. För att göra mig själv lite piggare! :D Jättefin är den och jag tycker den passar mig just nu. ^_^



Den ska egentligen likna mjukglass men jag blir så sugen på cupcakes när ser den. Hoppas jag får den snabbt! Hade varit kul att ha den till nästa helg.

Jag ska börja jobba igen imorgon. Vet inte hur länge, vet bara denna veckan. Men det är ändå skönt att veta att man får lite lön nästa månad också!

Fridens Liljor // Alex

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag tänkte också cupcake när jag såg ringen! Häftig var den!

2010-09-27 @ 21:49:42
URL: http://li-fo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0