Alla hjärtans dag igår!

Det kändes inte direkt som alla hjärtans dag igår. Varken jag eller Adam hade fixat något till varandra och egentligen bryr jag mig inte så mycket om det. Det är en ganska överskattad dag, som alla skrev på facebook igår! :D Så jag tillbringade dagen med att försöka få i ordning vår lägenhet. Det är fortfarande kaos här efter att vi fick ordning i förrådet. Nu är det bara där det är ordning! Hehe! Men jag lyckades ganska bra iaf. Vi var på Zumban på kvällen. Det är så himla kul!! Och sen efter passet fick vi varsin liten chokladbit för att det var alla hjärtans dag! Lite knäppt tycker jag! Först träna och sen trycka i sig choklad! Men det var ju bara en liten bit med 80% choklad så det var ju inte så onyttigt ändå! ^_^

Adam kom hem frånn jobbet vid halv tolv och så hade jag faktiskt gjort det lite mysigt för sakens skull. Jag tände massa ljus och dukade upp med chokladfonue och fruktbitar! Och Adam hade en liten chokladask med sig till mig när han kom hem. Hihi, det blev en ganska mysig alla hjärtans dag ändå! ^_^

 







Hihi, det blev en ganska mysig alla hjärtans dag ändå! ^_^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0