Bakade med Suz

Förrförra veckan kom min gamla klasskompis Suzanne hit. Det var säkert ett år sedan vi träffades (förutom på mitt kalas i höstas men då fick vi ju inte pratat så mycket). Jag tycker det är fantastiskt att man kan träffas så sällan och ändå kan man prata som om det var igår man träffades. Som man verkligen kan vara sig själv med! Bara sådär. Jag har några sånna kompisar. Särskilt tjejerna från högstadiet. Man liksom vet att man inte tappar kontakten bara för att man inte hörs på ett par månader. Men nu för tiden har man ju facebook nu för tiden och behöver inte ens anstränga sig för att veta vad som händer i de andras liv.

Iallafall, jag och Suz pratade en massa och sen bakade vi lite muffins. Det blev en bra dag!

 

 

 

Hoppas jag får träffa henne snart igen!

 


Kommentarer
Postat av: Karolina

Söta pappersformar, de fyrkantiga :o Var har du hittat dem? :)

2011-02-08 @ 13:29:47
Postat av: Mamsen

Se smarriga ut, nu för tiden ! ;-)

2011-02-08 @ 18:34:50
URL: http://www.chralex.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0