Kaaaaos!!! (eller.. Du vet att det blir mayhem!)

Igår påbörjade jag och Adam ett crazy projekt här hemma. Vi bestämde oss för att göra ordning i vårt enda förråd så att vi kan använda det på riktigt. Vi har ju bara slängt in en massa grejer huller om buller som vi har velat bli av med. Vilket slutade med att vi inte fick tag i grejerna längst in underst! Vår metod var att slänga ut precis allt och ställa det i vardagsrummet. Då blev det såhär:







Jag fattar inte hur allting fick plats där inne!! Men vi har iaf fått bort ungefär hälften från vardagsrummet nu och hittils har vi tre stora påsar och två lådor som ska till loppis. Och mer lär det bli!!

Nu i förmiddag är the Ark på en massa radiokanaler. Jag har letat upp alla på webben och kopplat in datorn i stereon medans jag fortsätter med vårt projekt! Perfekt! Har varit uppe sedan halv åtta. Då började the Ark maratonet och dessutom kom Leif med Zac! Jag ska passa honom idag igen! :)


Kommentarer
Postat av: Freida

O M F G!

2011-02-10 @ 18:22:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0