Söta lilla Zac!

Igår passade ju jag Zac igen. Han är så lätt att ta hand om. Förutom när han blir lite gnällig. Han har en tendens att bli det när han är här. Han tycker nog det är tråkigt här! Vi gick en runda som vanligt. Samma runda. För det finns inga andra rundor att gå nästan. X) Den vi går är perfekt längd också. Tar ca en timme att gå. Mn igår var det inte alls bra väder! Det blåste och var mulet som bara den. Sist jag passade honom var det mycket finare! Jag tog några bilder då!







Vi såg ett gäng rådjur med. Det gör man lite då och då häromkring. Mysigt! ^_^

Efter rundan så tyckte Zac att jag var lite tråkig så jag lyfte upp honom i sängen så att han kunde gosa ner sig lite och sova ett tag. Det visade sig att han gillade Adams hajar som han köpte på Maxi sist. Hehe, Adam har många hajar nu! XD Det handlar såklart om gosedjur och inga riktiga hajar!







Hihi, Zac har alltid gillat mitt duntäcke!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0