En lugn onsdag.


Nu har jag krypit ner i sängen. Satt och somnade när jag kollade på top model nyss. Vet inte varför jag är trött. Har ingen anledning till det riktigt. Innan idag var jag och Adam i stan i Laholm. Adam var på banken och lånade massa pengar! Eller lite iaf. :D Han ska köpa ny bil nämligen. Vi ska ner till Lund och kolla på en på fredag. Under tiden han var där gick jag runt i Laholm och sökte jobb i butikerna.. Det var inte så uppmuntrande. Alla sa samma sak, att de inte behöver någon just nu. Det är så tråkigt. Och mina pengar börjar ta slut. Jag får ju lön nu den 25 men bara för ett par veckor i december. Får hushålla verkligen hushålla med slantarna!

Igår städade jag i vårt sovrum! Det har inte varit rejält i ordning sedan vi flyttade in här! Vi har haft det som förråd nästan när vi har städat resten av lägenheten när vi har haft gäster. Vi har ju så himla mycket grejer och har inte riktigt kommit i ordning här. Så därför har vi bara slängt in allt löst i sovrummet och stängt dörren! Så! Men det är det slut på nu. Det är kämpigt att vakna och det första man ser varje dag är en enda röra! Så jag städade som sagt igår! Det blev så bra och mysigt här nu! Tog t o m bilder för jag blev så stolt! :D

 

 



Ni som varit här förr vet hur det såg ut och vilket jobb jag gjort! :D Haha! Men just nu är tv-rummet skitstökigt för jag slängde ut allting där ju. Får ta det sen ikväll. Nu ska jag läsa lite och kanske ta en tupplur. Nu är det The Ark på radion förresten. Deras nya singel. Har inte varit så kär i en låt på länge! Pirrar i magen när jag hör den! Haha! Underbart! Grym text också! Kolla in vettja! The Ark – Breaking up with God. Här är texten också!


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Hallå! Vad fint sovrum ni har! Det är ju jättefint!!!!!

2011-01-19 @ 19:19:51
URL: http://www.chralex.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0