En kreativ kväll!

Efter att ha somnat i sängen i nån timme sådär igår kväll vaknade jag av att Isac ringde och berättade att han och Felix var på väg. :D Så det var bara att hoppa upp som ett skott och börja laga mat, för jag var jättehungrig! När dom kom kollade vi på film. Det blev Dude, where's my car! En av mina favoritfilmer!! Det var jättelängesen jag såg den för jag har tappat bort den dvd:n. Vet inte om jag har lånat ut den eller vad.. Men nu har jag lånat den av Frida. Efter filmen spelade vi lite Wii. Men sen fick Felix en idé! Mina målar grejer stog framme så han tyckte vi skulle måla en tavla tillsammans! :D Så det gjorde vi! Det blev jättebra. Heheh! Felix tog ham den och ska hänga upp den på sitt rum. För det är bara där den passar kom vi på! Det blev en helmysig kväll!

 

 

 

Mitt svampmoln som blev uppåner på tavlan för jag låg på fel håll och målade! :D Fick inspiration till det från Felix och Isacs bullet-tröjor som de hade på sig.

 

 

Den lille gubben i hörnet skulle likna Adam. X)

 

 

 

Och så till sist autograferna! :D

 

Nu ska jag ut och gå en sväng. Det är ju faktiskt fint väder idag för en gångs skull! Och ikväll blir det zumba!

 


Kommentarer
Postat av: Freida

Men era as! Den va ju fan skitgrym!!! :D

Du måste hosta en målarkväll som jag kan få vara med på! :>

2011-01-20 @ 18:32:15
Postat av: mamsen

Superfräck!, det var en kul ide´. :-) Ha alltid målargrejerna framme! Jag har fortfarande den röda lackfärgen framme ;-)

2011-01-21 @ 07:23:17
URL: http://www.chralex.wordpress.com
Postat av: Fille och Lina

Snygg tavla!!!! Wow alltså helt galet

2011-01-21 @ 16:42:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0