Myspys och feber..

Nu ska jag berätta vad jag hade för mig igår! Först vaknade jag med feber.. Det var inte så mysigt men jag åkte till jobbet ändå. Sen när jag slutade så åkte jag först till Adams föräldrar och det vi gjorde är en hemlis som Adam inte får veta! Hihi! När jag kom hem gick jag direkt in i duschen för att få bort glasfibret som fastnar på huden på jobbet och för att det var jättevarmt. Nu kommer det mysiga! Efter duschen packade jag min väska med kalla pannkakor, socker, nässpray, nasdukar, datorn, mobilen, täcke och kudde och gick ut i trädgården och la mig i hängmattan!!! Jag lyssnade på radio och somnade gott. :D Jag låg där i tre timmar och hade det hur bra som helst!

 

 

På ena sidan hade jag trädgården och på andra sidan åker. ^_^

 

 

Min väska som jag köpte på marknaden på Sweden Rock! Högtalarna är riktiga högtalare med en aux-sladd så man kan koppla in mobilen. Det var så jag lyssnade på radio! :)


 

 

Idag har jag t o m stannat hemma från jobbet för att jag hade megafeber i morse. Blä, jag vill inte vara sjuk mitt i sommaren. :S Men idag ska jag vila upp mig så kan jag säkert jobba imorgon! Så!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0