Hur gick det på drinkrundan?

Vi hade ju drinkrunda i fredags! Jag, mamma, Linda och Cecilia! Det var hur kul och mysigt som helst och vi har redan planerat in nästa! ^_^

Vi började kl 18 hos mig. Jag bjöd på förrätten. Det blev crêpes med bacon och spenat-fyllning! Enkelt att laga och det blev supergott! Här har ni receptet! Man måste vara medlem i matklubben.se för att se hela receptet men det är enkelt att gå med. Och jag glömde så klart att ta en bild på maten!
Sen var det dags för min drink! Jag gjorde samma som jag skrev om i inlägget men jag gjorde den lite sötare än vad det skulle vara. Melon Paradise hette den!


 

Här är mammas drink hemma hos mamma! En White Lady tror jag den hette. Mycket sur var den! Men himla fin att titta på! :D Vi åt huvudrätten där också. Då var Adam, Leif och Tobbe också med. De hade en egen liten grabbkväll eftersom de inte fick vara med oss!

 

 

Lindas drink hemma hos henne! Den smakade jordgubb! Jag tyckte den var jättegod! Men jag älskar ju söta drinkar! ^_^

 

 

Till sist gick vi hem till Cecilia. Eftersom vi skulle vara där resten av kvällen fick vi två drinkar där! Hehe! Först!.. så blev det en klassiker! Cosmopolitan!

 

 

Och så en Sex on the Beach! Den var riktigt god! Har inte smakat den förut!

 

 

Ciss hundar var med och höll koll på oss! Dom är så himla söta tycker jag!! ^_^ Här busar jag lite med lilla Mackan!

 

 

Och såhär såg jag ut under kvällen!

 

 

 

 

 



Kommentarer
Postat av: mamsen

Det var bara såååå roligt! Ser fram emot nästa runda!

2011-03-11 @ 07:57:36
URL: http://www.chralex.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0