Tänka nytt för nya resultat!

Jag har börjar på en ny kurs som Karriär i Halland anordnar. Ett projekt dom har startat för att hjälpa ungdomar hitta jobb. Och istället för att göra som arbetsförmedlingen och bara skicka ut en på första bästa jobb så fokuserar dom på att man ska komma på vad man vill jobba med och hjälper en att få den sortens jobb. Vi började med introduktionskursen i måndags och ska förstsätta i fyra veckor framöver. Igår och i förgår var rena inspirationsdagar. Vi lyssnade på en föreläsare som skulle hjälpa oss att börja tänka på ett annat sätt. Sjukt givande faktiskt!! Igår gjorde vi visionstavlor. Hehe! Satt och klippte och klistrade hela förmiddagen. Hur gött som helst! Vi skulle göra ett kollage med bilder på saker vi ville ha i vår framtid och bilder som inspirerar oss. Min tavla blev hur bra som helst tycker jag! Men det är väl för att det är just min drömframtid som är på bilden!


Där det är tomt ska det sitta en porsche men den trillade av. Lite dåligt lim kanske! ;D


Kommentarer
Postat av: Lina

Vad fin den är! Väldigt du ändå, och väldigt inspirerande!

2011-03-09 @ 22:35:55
Postat av: mamsen

Tuff, den passar in på dig jättebra!!!! Är det kläder du vill jobba med? ;-)

2011-03-11 @ 07:56:12
URL: http://www.chralex.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0