FREDAG!!!

En fredagkväll! Och jag har ingenting planerat. Tycker jag inte om!! Brukar alltid ha en massa inplanerat. Idag har jag städat. Dammtorkat.. Det var lite för längesen jag gjorde det. Så nu luktar här gott! För en gångs skull! :) Om ett tag ska vi köra Dan och Anita till solbacken.. Och sen då? Sen får vi äta nått. Äh! Jag har fortfarande ont i halsen! :S Skitjobbigt. Så ikväll får det bli lungt. Så att man orkar med pubaftonen i floalt imorgon. Det kommer bli så kul!! Och min slips är så ball! Annars tycker jag slipstema är ett svårt tema. Bra! För då har jag störra chans att vinna med min slips! Haha!
Nu råkade jag nog bjuda in en av Adams kompisar kl åtta... Haha, undrar om han skämtade på facebook eller om han och fler verkligen kommer kl åtta nu! Spännande!

Jag ikväll:

 

Min nya kamera är en bra kamera! Men när det gällde att ta egobilder så var den inte så bra längre... Det tog ett bra tag innan jag fick till det! XD

 

 

Emofjortislugg! Haha!

Jag har färgat håret idag! Rött igen. Min utväxt hade blivit lite väl lång tyckte jag. Malin kom upp och hjälpte mig. Tack för det! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0