Pysselonsdag!

Tänk vad mycket jag har för mig!!
Började med att försöka sy om en kavaj till en frack.... Skulle ha den på halloween men det blev inte så bra. ller.. det had blivit bra om inte mitt tålamod tagit slut! :D Så jag kommer använda min nyinköpta kavaj istället. Hittade den igår på HM! Det är lite speciell så den kan funka till min utstyrsel på Halloween. :P Sen när jag blev "klar" med det så kom jag på att jag ville prova min Halloweenutstyrsel, med smink och allt. Men det kommer bli kladdigt så jag fick uträtta dagens ärenden först! Hämtade ett paket i Våxtorp som innehåller pysselgrejer från panduro! Hihi! Och sen körde jag till Vallberga och köpte en jättepumpa som jag ska karva lite i sen! Blev hungrig så just nu håller jag på med maten.

Förra gången jag gick hemma så brukade alltid Isac och Felix hälsa på.. Det saknar jag lite. Ska nog se om dom vill komma hit en sväng sen! Mina söner. :D

Jag har gjort en ny mössa till en jobbarkompis!



Den blev lite liten så jag hoppas den passar. Den töjer sig nog lite.. Hihi! Annars blev jag väldigt nöjd med den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0