Slipsfest i Floalt!

Klockan är halv två och Adam har inte ens vaknat.. Det var inte så längesen jag gick upp heller. Är otroligt seg men inte så bakis som tur är. Sitter och kollar på Äntligen hemma! Haha, ganska intressant faktiskt. Vi ska måla om ett par väggar här i lägenheten. Fondväggar i två rum. Vi har frågat hyresvärdarna om lov så nu är det bara att välja färg och sätta igång! :D Ska göra det i veckan. Så har jag något att göra!
Men nu till det viktiga, det var ju pubafton i Floalt igår! Med slipstema! Ganska roligt! Jag skulle ju vinna med min slips men Thord vann istället.. Men hans "slips" var också påhittig och välgjord! Han hade sytt en kilt av slipsar!
Vi var först på förfest hos Johan i hans "bar"! :D Sen drog vi till klubbstugan! Här är lite bilder!

 

Men mamma! Det är inte den som står BAKOM baren som ska vara fullast! ;)

 

 

Mamma var sist på dansgolvet i natt! :D Nästan i alla fall!

 

Tack alla för en supertrevligt kväll! Helnajs som vanligt! Massa trevligt folk! <3

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Christel

Det var en jättekul fest! Vi hade så kul ihop alla!

2011-10-24 @ 07:33:15
URL: http://www.chralex.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0