Misshandlad! (av en skåpslucka...)

Aj! Jag sitter i soffan och surar och äter chocklad.. Fick en jävla smäll i tinningen av skåpsluckan i köket när jag reste mig upp under den. Är helt svullen bredvid ögat. :S Och den stötte till glasögonen så jag har ont i näsan också. Jag försökte bara städa lite! Jag tänkte att jag skulle röja i köket. Det är ett hörn som blev fyllt av lådor så fort vi flyttade in i april och dom har aldrig kommit därifrån. Och på fredag ska vi ha "främmat" som Adam kallar det. (Gubbe! XD) Och då vill vi ju ha lite ordning! Men där fick man för att man försöker!!!
Nu när jag drack appelsinjuice kände jag att jag dessutom har fått en förkylningsblåsa på tungan. X(

Jaja. Jag har äntligen börjat elda på det fina datumljuset (vad sjutton kallas det??) jag fick av mamma. Det finaste med det är att hon har gjort det själv! Stöpt det och suttit och pillat dit nummer av stearin. Jag gillar det. Men jag var så upptagen med att virka så jag brände det lite för länge.. Så nu får jag vänta ett par dagar innan jag tänder det igen. Hehe!

 

Hoppsan!!!

 

 

Synd bara att det röda har runnit..

 


Kommentarer
Postat av: mamsen

Hej! Vad tråkigt att skåpsluckan bråkar med dig;-) men du, brinner ljuset med så stor låga? Det ser ju inte bra ut, dessutom ser det ut som att det rinner mycket, eller hur?

2010-12-09 @ 13:55:02
URL: http://www.chralex.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0