Nyår imorgon!

Nyårsplaneringarna har varit lite stessande. Vi har inte vetat var vi ska vara och vilka som vill vara med och sånt. Men igår föll allting på plats och jag bestämde att jag skull ha nyårsfesten i år. Nu väntar jag bara svar från två personer. Vi blir antingen åtta, nio eller tio. Så idag städar jag en massa. Typ.. Och sen i eftermiddag ska jag och Adam iväg och handla inför imorgon. Mitt största problem just nu är egentligen vad jag ska ha på mig!! Jag köpte ju en nyårsklänning för tre månader sedan ungefär. En jättefin glittrig kortkort djupt urringad klänning. :D Ploblemet är att det är inte riktiga paljetter utan pålimmat glitter helt enkelt. Vilket gör att den glittrar av sig någon enormt! Jag kan inte ha den inomhus! Inte sitta i tygsoffor och inte dansa på mattor och sånt. Det kommer glitter överallt. Så jag kan inte ha den. Köpte en jättefin skinnkjol i Göteborg som jag vill ha mn jag vet inte vad jag ska ha för överdel. Jag ska kolla efter en sån när vi är och handlar i eftermiddag. Såhär ser det jag ville ha ut:





Ewas hatt! Den hon hade på huvudbonad-temafesten i Floalt tidigare i höstas! Jag fick låna den till nyår! ^_^

Nu ska jag städa vidare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0