Svettig!!!

Pust! Jag är svettig och slut! Och jag gillar det! :D Mamma har varit här och vi har spelat Just Dance på Wii! Det är jättekul och vi valde att använda det som träning! Det är ju så att mamma var gympainstruktör förut men slutade med det för ett och halvt år sedan. Sedan dess har inte jag och mamma haft någon regelbunden träning och det har både hon och jag verklign märkt på oss. Hon känner sig lite mulligare om magen och jag orkar inte ens gå uppför trappor utan att bli andfådd. Men det är skitkul att dansa! Så vi slängde på oss träningskläderna och spelade Wii i en timme! Bra va?!

Anledningen till att jag har fått energi till detta nu är att Träningsverkeet i Laholm ska införa Zumba! Jag har velat prova på det så det ska bli jättekul! Men jag ska träna lite på min kondis innan så att man inte kommer dit och är helt slut efter tio minuter! :D Jag ska t o m få nya träningskläder av Adam! Haha! Så att man är snygging när man kommer till träningspassen. Nästa vecka är det gratis att prova på på träningsverket så jag ska passa på att prova på Afropowerdance också! Det tycker jag låter kul!



Det ska bli skönt att känna att man orkar mer och jag vill gärna få en vältränad mage inför bikini-säsongen! ;D Vem vill inte det?
Här är kläderna vi beställde från H&M idag:
Nu ska jag göra 100 sit-ups, sen blir det lite melon och tv-tittande. Duscha också så klart! :D


Kommentarer
Postat av: mamsen

Svettigt men oj så kul det är med Dance. Det är en jättekul variant på träning! Du är ju proffs redan!!!!!!! :-)

2011-01-05 @ 07:16:01
URL: http://www.chralex.wordpress.com
Postat av: Joel Lindblad

TAck så mkt du :)

jaaa sthål e här lite när som :D haha han e nästan som en i familjen hos oss :)

2011-01-11 @ 23:46:25
URL: http://scenbloggen.com/joellindblad/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0