Sjukling idag då'rå..

Nu sitter jag och dricker te och kollar på Hollywoodfruarna. Dricker vaniljte från Twinnings! Det är det bästa vaniljteet som finns! Mysigt, men jag har feber. Har haft hosta hela helgen och igår fick jag feber också. Så jag har varit hemma från jobbet idag. Skulle jobbat kväll den här veckan. Så Adam kommer hem om en och en halv timme.. Jobbigt att vänta. Hade varit mysigt med någon som är hemma som tog hand om mig. ;)

Idag har jag sovit en del. Sen har jag kollat massa på tv. Men jag har också provat min nya sysmaskin! Jag fick den i 20-årspresent! Det var mycket att läsa sig till för den är så himla avancerad! X) Men jag tror jag lär mig snart. Lagade en tröja åt Isac. Det fick bli mitt test-projekt! Och det blev bra. Hehe!

Sen kollade jag på top model. Blev jättesugen på att modella! Jag tycker det är kul att bli fotograferad! Men det blir ju inte så ofta. Är bara med på festbilder nu för tiden och jag har en tendens att se så störd ut på sånna bilder! :D

 

Hade varit kul att ha en liten fotosession med mamma ute i snön solig dag! Hon gillar att ta bilder. Eller vad säger du mamma??

 

Jag har virkat en del ikväll med. Virkade på en mössa. Har fyra beställningar på sånna och jag måste göra färdigt dom nån gång!!! Köpte en bok som heter galen i garn och den är jätteinspirerande! Så jag blev sugen att virka igen och kommer nog göra det en del nu i vinter! Passar bra nu när jag är kraslig också! Ska försöka mig på band till julköksgardinerna imorgon! :) Har tänkt virka röda hjärtan eller blommor som jag ska sy ihop till band. Blir nog skitbra!

 

Men nu ska jag lägga mig (så fort pensionärsjävlar är slut på tv. Bästa programet någonsin! :D )

 



Kommentarer
Postat av: mamsi

Ja! Det hade varit jättemysigt! Det får vi ta och göra till helgen. Håll tumme att det blir fint väder då!!!!!

2010-12-07 @ 07:24:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0