På tok för lätt att göra av med pengar...

Vips! sa det! Så hade hon dragit 1000 spänn från mitt konto. Jag var och köpte skor idag. Vinterskor. Jag tänkte att om det ska bli likadan vinter i år som i fjol så får Conversena stå i garderoben ett tag. Köpte riktigt rejäla kängor som är fodrade och har bra mönster och allt. Sitter och har dom på nu faktiskt. Dom är hur sköna som helst! Helt ludna inne i. Och man kan sprattla med tårna och det är bra. Skitsnygga tycker jag dom är också! Enda nackdelen var ju att dom var så himla dyra. Men ska man ha något med kvalité får man väl betala mycket för det också. Och dessa skor kommer jag ha många år hoppas jag. Får ta bra hand om dom bara. :) Ska ta med dom hem sen när jag ska följa med mamma ut och gå så att vi kan inpregnera dom med en gång så det är gjort! Hihi! Jag gillar mina fina, nya skor. Såhär ser dom ut!



Snygga va??



Blir snyggt sen när det blir snö och sånt. Har inte riktigt vant mig vid det. Är ju van vid mina små nätta converse, det här ser ju ut som clownfötter! :D Och mina vader ser ännu smalare ut än vad de är. Men snart har jag nog vant mig vid det.

Jag ska hänga med mamma ut och gå sen som sagt. Ska bli skönt med frisk luft. Och vädret är hyfsat bra förutom att det blåser så mycket. Riktig höstvind! Men innan dess ska jag städa lite och kanske hinna med och laga lite mat.


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Jättesnygga och mysiga! Tack för att du hängde med ut på promenaden, det är skönt att ha någon med när det är mörkt och läskigt ute!

2010-11-03 @ 19:02:11
URL: http://www.chralex.wordpress.com
Postat av: liindblaads

Visst e den fiiin :D

2010-11-10 @ 11:52:11
URL: http://liindblaads.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0