Ensam..

Nu har jag gått och lagt mig, heeeelt ensam. Adam är som jag skrev innan på konsert i Göteborg. Han ser på Annihilator. Det är han, Erkki och Felix. Jag hade inte lust att hänga med. Såg ju dom i somras på rockweekend så jag klarar mig. Det är bara så tråkigt att vara själv! Var ju det hela förra veckan och nu ikväll och imorgon för då ska Adam jobba kvällsskiftet eftersom han kommer hem så sent ikväll. Annihilator ska typ börja spela nu först! Så Adam är ju inte hemma förrän kl 3 eller något. Men jag hoppas inte han väcker mig för jag behöver sömnen!

Jag skulle ju bli färdig med den nedrans byrån idag. Det gick sådär! Målade sista lådan igår (den har fått spacklas och spacklas om och så) och det hade inte torkat ikväll och dessutom hade rollern luddat av sig så det är massa små strån i färgen nu. BAJS! Så jag får slipa lite på den igen och sen köpa en pensel och måla igen. Har kommit på att jag vill ha hjul på den! Så jag kanske hinner fixa det innan lådan är färdig. Hade varit bra!

Nä, nu ska jag sova!





(ps. Adam gillar inte att bli fotograferad.....)


Kommentarer
Postat av: Adina

Jo det är väl bra här. Gick bra på jobbet också! Lite trist väder bara, men vad ska man göra liksom ;P

2010-10-20 @ 12:12:22
URL: http://miniadina.blogg.se/
Postat av: adina

Fast vädret är bättre idag! och OMG jag har aldrig sett slutet på en regnbåge!



och ANTM ÄR BÄST XD

2010-10-21 @ 11:05:36
URL: http://miniadina.blogg.se/
Postat av: Freida

Ahahaha! Bilden! xD

2010-10-21 @ 21:27:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0