Lill-lördag

Nu sitter jag och glor på tv och har ätit värsta flashiga middagen!



Den kom med gaffel och allt. XD Det var mest för att stilla hungern lite.

Jag fulade mig och skull göra värsta söa frisyren och smink och så. Men jag behöver duscha och hade för ont i huvudet för att orka sminka mig rejält så nu ser jag mest ut som Amy Winehous! X)

Idag hade vi brandskyddsutbildning på jobbet. Sitta och lyssna på en snubbe i tre timmar. Tråkigt! Mn han såg bra ut och var ganska rolig (tyckte jag kanske bara för att han såg bra ut). Undrar om jag får lön för de timmarna... Jag ska ju trots allt bara vara där den här veckan..

Igår var det skytte. Luftgevär. Jag ska vara ledare på tisdagarna. Men det var så himla lite folk så jag provade skjuta lite. Var ju längesen nu så jag trodde det skulle gå åt skogen. Men det gick riktigt bra och då orkade jag inte ens fixa ställningen helt. Jag står upp och skjuter och då ska man stå i en viss ställning och på rätt sätt så att träffar rätt på tavlan. Hehe, det är inte bara att ta ett gevär att skjuta. Men det är superkul!

Åh åh!! Jag fick min ring igår!!!



Suupermysig är den! Jag har ingen kamera för tillfället så det får bli web cam bilder. Dålig kvalite men vad gör man?? X) Dags att köpa en egen kamera och inte bara låna mammas ibland...

Ikväll är jag ensam till tio typ. Adam är och repar i Halmstad och sen ska han se på hockey. Men det är gött att va ensam! ^_^

Fridens liljor // Alex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0