Ännu sjukare!!

Blä! Idag mår jag mycket sämre!! Det är tråkigt. >.< Just nu är Adam iväg och lämnar in sin bil (som har fel på alla däcken) och ska samtidigt fixa lite medicament till mig. Nässpray och mjölk så att jag kan göra varm o'boy. Ska leva på det idag. ^_^ Ska bli gott! Känner mig febrig som tusan men termometern visar inte feber. Tror det beror på att jag inte kan stänga munnen för då kvävs jag. Och jag är inge bra på att hålla andan. Idag ska jag ligga och dega till en bra film. Hoppas jag mår lite bättre i eftermiddag. Mamma kommer hit efter att hon slutat jobbet. Vet inte vad hon ska göra här men det ska bli mysigt. Synd bara att här är så stökigt... Får väl ta mig samman och orka städa lite innan hon kommer.

Nu har jag tappat bort fjärrkontrollen till tv'n.. :S Ska jagt behöva resa mig?? Ah, den hade bara trillat ner på golvet.


Kommentarer
Postat av: liindblaads

Jaa ?

ja ska beställa tid till oss :)

2010-12-07 @ 17:53:54
URL: http://liindblaads.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0