Weekend i Göteborg!

I helgen var jag och Adam i Göteborg. Det var hans födelsedagspresent till mig och jag har verkligen längtat! Allting var jättemysigt. Han hade bokat ett hotellrum alldeles bredvid avenyn och det var jättenära till allt! Vi gick hela tiden. Åkte inte kollektivtrafik en enda gång! Ett litet minus var att jag blev lite sjuk igen på fredagen. Så jag hade feber och så hela helgen men det gick att dämpa lite med värktabletter. Så jag var ganska pigg ändå. Vi kom ju dit på fredagseftermiddagen. Checkade in på hotellet och vilad lite. Sen åt vi och gick till Rockbaren! Det låg 50 meter från hotellet. :D Vi tog ett par glas men sen blev vi trötta och gick till hotellet igen och kollade lite på tv och sen somnade vi tidigt. På lördagen gick vi upp och åt frukostbuffé. Den var riktigt god på hotellet! Efter det så gick vi ut och shoppade! Vi skulle fixa julklappar och jag ville shoppa lite festkläder. Vi gick fram och tillbaka och hit och dit i Göteborg! Gick i en massa butiker! :D Efter det gick vi hem igen och vilade och sen drog vi till Liseberg! Vi var ju tvugna att uppleva "jul på liseberg"! Det var verklign jättemysigt! Vi bara strosade och drack varm choklad och var inne i spelhallen i säkert över en timme (det går ju så snabbt när man har kul) och åkte sagoslottet och spelade på chokladhjul! Vi gick inte ifrån Liseberg förrän kl halv tio! Vi skulle gå på en pubrunda på kvällen hadee vi tänkt men efter en drink på hotellets bar så var både jag och Adam trötta så vi gick hem vid halv tolv och kollade på tv och åt lite snacks. Riktigt mysigt faktiskt! På söndagen checkade vi ut från hotellet kl elva men tåget gick inte förrän kl 16 så vi gick till nordstan och shoppade lite till.
Det var en riktigt mysig helg!! Jag är så glad att jag och Adam gjorde detta! Synd bara att jag var sjuk men det gick ju bra ändå! Här är lite bilder från helgen!





























Detta gör jag gärna om någon gång! :) Till sommarn kanske och gå på Liseberg igen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0