Regnig söndag!

Idag regnar det. Det är så mysigt nu efter en fin sommar med mycket värme. Sitter insvept i mitt mysiga täcke och kollar på tv och surfar lite. När det regnar såhär skulle man bara vilja sitta och slappa heeela dagen! Men det gjorde vi igår och idag händer det grejeer minsann!!
Vi ska ner till Ängelholm för Adam ska tatueras. Jag har också bokat in för tatuering (vi bokade faktiskt samtidigt, Adam och jag) men tatueraren har så mycket att göra och visste inte riktigt hur han skulle rita upp min så jag får inte tatuera mig än. :( Men jag ska följa med Adam och berätta precis hur jag vill ha min tatuering. Hoppas det inte tar lång tid innan jag får en tid!! Har verkligen längtat.
Fastän det är Adam som ska tatuera sig idag är det jag som är nervös! :D Adam hävdar att han inte är nervös alls men jag tror honom inte! ^_^

Flytten förresten! Den har gått bra. Vi har kommit i ordning ganska bra. Om en vcka är det tre månader vi flyttade in.
Jag har tagit massa bilder men jag har int haft möjlighet att ladda in dem i datorn än. Jag har inte haft datorn så länge och internet fick vi inte förrän i måndags!

Fridens Liljor!
Alex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0