En mulen dag..

Idag mår jag lite sämre. Har ont i magen och har velat lite fram och tillbaka jobbet på Sector Alarm. Jag var ju på intervju igår och det gick så bra att jag ska på utbildning imorgon och då skulle jag ta med mig både passkort och kontonummer, men han sa aldrig att jag hade fått jobbet. Så jag vet inte. :3 Jag har velat för att det är jobbiga arbetstider. Man ska jobba 15-21,30 på kvällarna och jag tycker inte riktigt om det. Nu när jag och Adam ska flytta ihop vill jag ju inte offra dom kvällarna vi kan ha tillsammans! Men nu har jag iallfall bestämt mig för att åka på utbildningen imorgon och se hur det går. Om jag nu får jobbet så är det ju bara provanställning och då kan jag ju försöka hitta ett annat bättre jobb under tiden och byta lagom tills vi flyttar. Vi får se hur det går!

Nu funderar jag på att sätta igång en gammal tecknad disneyfilm och värma en kopp varm choklad och gosa ner mig i soffan med täcket och tycka synd om mig själv. Ganska obefogat egentligen men man får tycka synd om sig själv ibland.

Jag har tagit upp ett gammalt virkprojekt igen. En handduk som jag började med innan jag började med den oranga. Den är i två gröna nyanser och jag tycker den är jättefin för jag tycker om 70-tals-inspirerade saker! ^_^





Jag tycker det blir snyggt med rundlarna. Det är egentligen ganska enkelt men det ser avancerat ut. Hehe, enligt mig iallafall.


Fridens Liljor // Alex


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0