Vacker höst!

Idag när jag körde från jobbet så körde jag förbi en damm med träd runt som speglade sig så fint i det spegelblanka vattnet! Jag var bara tvungn att ta kort på det men jag hade inte kameran med mig så jag fick köra hem och hämta den (och Adam) först. Som tur är har jag bara tio minuter från jobbet hem så det gick snabbt! Såhär blev det:







På fredag nästa vecka fyller jag år! ^_^ Jag längtar lite faktiskt. Hoppas det blir mysig väckning då... Men man kanske inte ska hoppas på för mycket. ;) Jag ska iallafall baka något goctt och ta med att fika på jobbet. Lite lustigt att det är den som fyller år som ska göra det. Borde inte den bli bjuden liksom? En tanke bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0