Fotbad!

Var sååå trött i fötterna efter att ha stått upp helt stilla på jobbet ett par dagar. Jag har stått vid trycken. Alltså trycker ett tryck på tennisbollarna. Och så ska jag ju stå och skjuta ikväll och jag brukar få ont i fötterna i vanliga fall! Nu kommer jag få ännu ondare. Så jag tog ett varmt fotbad för att mjuka upp fötterna lite och massera och så. ^_^ Jag vill ju ta det här med skyttet på allvar! Jag har hållit på med det sedan jag var nio år gammal.

Nu ska jag bara sitta och vänta på att Adam kommer hem. Behöver prata med honom. Han åkte direkt till Halmstad efter jobbet för att flytta lite instrument eller någonting med bandet. Jobbigt att aldrig få träffa honom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0