Köpte en kamera!

Igår köpt jag en kamera. På internet. Jag saknar verkligen en riktig kamera. Den bästa kameran vi har just nu är Adams mobil och den är ju inte alls bra! Men nu har jag köpt en grym kamera, tror jag. jag hoppas det! :D Det är denna...



Jag gillar canon. Jag köpte en billig kamera för ett tag sedan men jag skickade tillbaka den igen för jag trivdes inte utan canons meny! X) Och så är det ett himla bra kameramärke. Jag längtar tills den kommer! Hoppas den kommer imorgon!

Ikväll är den ensamkväll igen. Adam repar. Så jag ska hem till mamma en sväng nu för att planera min fest jag ska ha när jag fyller 20 om en månad. Kanske bli färdig med byrån någon gång också!

Sen ska jag nog hyra en film och mysa med mig själv. ^_^ Ska baka muffins med för de på jobbet ville ha. Men det tar ju bara nån timme. Får göra två satser för vi är ju många på jobbet.

Fridens liljor // Alex



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0