Nu är det kvällen.

Har lagt mig nu. Det gick bra på skyttet idag! ^_^ Jag sköt 337 av 400. Mitt personbästa är 359 men det är inte ofta jag skjuter så bra i vanliga fall. Nu längtar jag redan till nästa gång jag ska skjuta.

Jag glömde ju säga en sak innan!!! Igår släpptes Håkan Hellströms nya skiva. 10 år sedan den första kom. Tufft. Mn iaf! Titta vad som låg i min brevlåda när jag kom hem idag!



Så fin! Och med värsta autografen också!



Han har så snygg autograf tycker jag! Skivan var jättebra dessutom. Vem kunde tro något annat?? Har fastnat för en låt som heter Där jag kommer ifrån. Jag, mina kusiner Johanna och Jennie ska kanske se honom i Lund i november. Det blir femte gången för mig i så fall! Bästa konserterna någonsin! Lika bra varje gång!

Nu ska jag däremot sova. Och Adam kommer hem om en timme. Han är ledig imorgon. :/ Skönt för honom men jag har skrivit en liten lista på saker han ska göra. Hihi!! Han ska minsann inte få slappa! Ska bli skönt att äntligen få träffa honom på riktigt imorgon när jag kommer hem från jobbet. Har inte tänkt på det så mycket men just nu saknar jag honom väldigt mycket. Har varit jobbigt att vara ifrån honom. Vi har ju bara träffats på morgonarna när jag sagt hj då till honom, sen kl 2 på eftermiddagen när han kommer till jobbet, sen säger jag hej då till honom när jag åker från jobbet vid 4 och sen har vi pratat lite när han kommit hem på natten. Jag ränkade ut nu att vi har setts sammanlagt 2 h den här veckan. Och då har vi inte varit ensamma mer än halva tiden. Och den msta av den tiden har den ena varit nyvaken. Hehe!

Som sagt, sova!


Kommentarer
Postat av: simone

trevlig kille det :D

2010-10-18 @ 13:17:31
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0