Julkänslor!

Jag börjar längta efter jul! Blir mysigt med första julen i lägenheten!

Saker som ska bli kul till jul:
  • Byta gardiner! :D Haha, ja faktiskt ska det blir mysigt med mina fina julgardiner i köket.
  • Julpynta. Ska försöka göra det så mysigt som det bara är möjligt här! Men jag vet att jag inte kommer få någon hjälp av Adam. Förutom med granen.
  • Baka lussebullar och pepparkakor! Det ska jag tvinga Adam till att hjälpa mig med! Tänk en riktig baklördag tillsammans och lyssna på julmusik hela dagen och avsluta med ett mysigt litet glöggparty!
  • MÅSTE köpa egna julskivor. Har ju bara lyssnat på mammas skivor i alla år. Har inga egna. Absolute Christmas Classics är ett måste i skivsamlingen!


Åh! Jag kan knappt vänta! Haha! Men innan det blir jul (eller december rättare sagt.. :P) ska jag gå på Sabaton, Alestorm och Steelwing-konsert, massa halloweenfester (vet inte vilka/vilken än men en är bokad iaf!)

Kommentarer
Postat av: Malin!

Jag kommer på ditt glöggparty :D

2010-10-13 @ 22:33:37
URL: http://malinkarlssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0