Pubafton i Floalt!

Det har varit en riktigt seg dag idag. Adam, och Isac, åkte härifrån vid nio i morse för att dom skulle repa i Halmstad (igen!!). Jag gick inte upp förrän vid ett kanske. Jag gjorde panerad sejfilé! Det blev riktigt bra! Och gott! :D Sen har jag bara suttit vid datorn och tv:n. Adam kom hem vid kl 18. Och nu sitter vi och kollar tv igen bara. Men! Igår var vi på pubatfon i Floalt och festade med mina kusiner. Jag hade jättetrevligt! Här är lite bilder?


 

Min outfit! Det var Tema: Huvudbonad!

 

 

Jag försökte matcha sminket!

 

 

Vi hade förfest hos kusin Johan! Adam satt bara och skrattade hela tiden! :D

 

 

Kevin blev lycklig när han fick sin skiva som jag hade med på Sabaton-signeringen!

 

 

 

 

Glad Jonte!

 

 

Jag tyckte Ewa's hatt var så fin! Jag kanske ska låna den någon gång.

 

 

Donald var trubadur! Han är min gamla musik-, matte- och gitarrlärare!

 

 

Malle hade en skittuff också! :D

Det var en supertrevlig kväll! Verkligen! Jag längtar tillbaka! Jag dansade en massa. Bugg och sånt. Mysigt! Hm.. Ja det hände en massa saker som gjorde mig glad! Men nu är det söndagkväll och jag ska gå och duscha och lägga mig. Jobb imorgon ju!


Kommentarer
Postat av: Malin!

Fasen vilket snyggt linne :) O cool sminkning;) NI ska med till Johan på fredag va? :)

2010-11-01 @ 13:42:47
URL: http://malinkarlssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0