Väderfenomen! <3

När jag kom hem från jobbet idag hände det många grejer på himlen! :D Ett par iallafall. Jag är glad att jag hade kmran nära till hands! Det regnade över Båstad och solen lös rätt igenom!



Jag lyckades inte riktigt få det på bild och sen kom regnet till oss när jag körde hem och det uppstod en helt skjuk regnbåge! Vi bor verkligen bra till för vår gård pekar direkt mot en vinkel där det ofta uppstår regnbågar. Ni såg ju mitt inlägg om dagen vi flyttade in hit! http://bubblecrotch.blogg.se/2010/october/ett-helt-halvar.html

Jag stod på gården och sen gick jag upp till vårt toafönster och tog massa bilder:







Lite roligt ställe att sluta på. Har nog ingen lust att gå dit och gräva efter en skatt! ;P



Ikväll är Adam på konsert så honom får jag inte se förrän mitt i natten. Fast jag hoppas mest på att han inte väcker mig. Jag ska köra till skyttet nu. Sen ska jag inom Ränneslöv och göra färdigt byrån en gång för alla och ta hem den!




Kommentarer
Postat av: Freida

Jag tror att jag såg samma regnbåge(ar) när jag körde hem! Blev helt distraherad när jag körde xD Det var så längesen jag såg en sån klar regnbåge! :D

2010-10-19 @ 17:48:56
Postat av: Neha

Ser så häftigt ut med regnbåge

2010-10-22 @ 16:10:06
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0