Den stora dagen har kommit! ;)

Hihi! Klockan är fyra och jag sitter redan och dricker drink. Det är bara för att jag måste prova drinken jag ska bjuda på ikväll! För ikväll ska jag, mamma, Cecilia och Linda ha drinkrunda! Jag har längtat efter detta i flera veckor nu känns det som. Ska bli så kul! Vi börjar med förrätt hos mig och första drinken så klart. Sen drar vi vidare på förrätt hos mamma. Vi kommer gå så det blir att klä på sig rejält! Tar ju nästan en halvtimme att gå härifrån till mamma. Men det är bra att vi börjar här så vi slipper gå ända ut hit senare under kvällen! De andra tre bor ju samlade inne i Ränneslöv. Så här ser min testdrink ut!

 

Jag hade kunnat skriva receptet nu men jag vill inte avslöja det om någon av de andra deltagarna läser detta! ;) Så det får bli i ett senare inlägg!

 

Nu ska jag börja förbereda förrätten!

 


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Drinken var jättegod, den bästa på hela rundan. Och din förrätt var superb. Det gjorde du jättebra! Så roligt det var med drinkrunda;-)

2011-02-27 @ 12:05:51
URL: http://www.chralex.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0