Tappat bort en sladd!

Hej! Jag har tappat bort sladden till kameran så jag kan ladda in bilderna i datorn. Så jag har inte kunnat ladda in några bilder på ett tag och därför inte velat skriva i bloggen. Det här handlade om ett rekryterningsföretag som behövde folk till att ringa kunder och ställa frågor. Det är lite sådär för det är först en praktik och sen övrgår det till anställning. Men jag behöver ju få en anställning så snart som möjligt för lönens skull.. :S Men efter det så hade jag lite personlig kontakt med af och uppdaterade mina uppgifter och så. Så nu har jag massa inspiration till att söka olika jobb och det finns faktiskt en massa jobb att söka nu. Sen åkte jag till två ställen och presenterade mig och lämnade cv. Känns bra nu! :)

Häromdagen tvinga mamma mig ut i det kalla och ruskiga vädret i bara klänning för att ta lite bilder. Hon är knasig! Men det blev bra bilder iallafall!



Nu ska jag vila lite tills Adam kommer hem om nån halvtimme. Känner mig lite småfebrig. Sen ska jag se till att vi städar lite!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0