Hundvakt och smoothies!

Idag har jag en liten lurvig hund på besök. Jag passar nämligen mammas och Leif lilla vovve, Zac! Eller mannen som jag kallar honom. ^_^ Han brukar inte trivas i vår lägenhet av någon anldning men sedan vi var ute en lång runda i förmiddags så har det gått bra. Det var inte så mysigt väder ute men det är alltid skönt med luft! Missade ju zumban igår så jag det var bra med motion idag. Har ju bestämt mig för att bli lite mer hälsosam! Tränar 2-3 gånger i veckan med zumba och afropowerdance i Laholm.

 

 

Jag har börjar göra massa när jag är godissugen! Igår var vi på maxi och då köpte jag massa goda ingredienser! Fick en smootiereceptbok i julklapp och provar olika varje gång. Men jag har ju inte alla ingredienserna så jag har fått improvisera en del. Men det är ju egentligen bara att ta massa olika och mixa ihop! :D Lätt som en plätt!

 

Mixern som jag fick av Adams föräldrar i julklapp!




Nu får jag ng ta och städa lite. Har inte gjort så mycket vettigt idag förutom promenaden...


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Mmmmm...så gott det ser ut! Ska vi ha en smoooothieskväll snart?

2011-01-26 @ 18:51:40
URL: http://www.chralex.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0