Vi hade tvåårsdag!

Igår hade jag och Adam tvåårsdag. Mm, faktiskt. Så jag fick frukost på sängen. Flingor och te. Hehe! Sen kom jag på att jag ville till Gränslösa utanför Båstad. Så då åkte vi dit! Där finns ju så mycket krimskrams man inte visste att man behövde! Köpte nya målardukar och färg och lite ljusgrejer bland annat. Och märkeesoutleten ligger ju vägg i vägg så vi gick in där med! Hittade ett par gympaskor. Har ju använt mina gamla på jobbet så dom är ju trasiga och stinker! Så det var dags för ett par nya. Där fanns converse också och jag råkade prova ett par som satt som handsken! ;D Men jag var för snål så Adam köpte dem till mig i tvåårspresent! Helt frivilligt! Jag lovar! (han fick en hardcase till sin bas av mig.)






Fina va?? :)

I fredags var vi nere i Tollarp och kollade på en bil som Adam spanat in på blocket. Det blev ett köp faktiskt! En himmelsblå S40 kör han omkring i nu. Hans lillebror ska ha 240:n sen när han tar körkort. Men det känns konstigt när Adam inte kör den vite pansarvagnen. Jaja.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0