Allt på en gång!! :(

Står inför mitt livs största utmaning. Allt händer på en gång helt plötsligt. Och det är inga bra saker. Nej. Jag har ju gått hemma sedan julas och har en inkomst på 3200 kr i månaden. Men det är ju lugnt för Adam jobbar ju. Men! Adams bil haverarade i helgen. Och det kommer kosta en hel del pengar att fixa det. Så där förvärrades situationen betydligt. Och så idag.. så blev Adam uppsagd. Suck.. En måndag har vi på oss att fixa jobb båda två! Och så gäller det att hålla stenhårt i pengarna. Idag har jag lämnat in mitt CV på Willy:s i Laholm. Känns bra! Hoppas på att få komma på intervju! Och imorgon blir det att snygga till sig, tuffa till sig och dra ut och söka jobb överallt! Båstad, Mellbystrand och Laholm. Dessutom håller jag på att sälja massa grejer på blocket och tradera. La ut mina The Ark-biljetter till deras spelning på söndag och fick sålt dom med en gång! Kändes asbra! ^_^ Men jag har massa bra grejer uppe på tradera!

Kolla mina autioner här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0