Tar det lugnt..

Nu sitter jag och doppar apelsinbitar i chokladfonduen och har blandat mig en cosmopolitan. Sitter och tänker över situationen.. Jag tror det ordnar sig. Jag är ganska positiv ändå. Det kommer gå bra. Det är ingen fara. Imorgon ska jag som sagt åka och söka jobb lite här och var. Har blivit bra på att skriva personliga brev och har fått en massa idéer på hur man kan söka jobb på ett lite roligare sätt. Inte bara göra som alla andra och skicka in ett CV bara. Hmm... Adam får ju jobba kvar på COG i en månad till och under den tiden kommer han ju hitta ett annat jobb! Jag är helt säker på det!

Jag tycker nästan det är skönt att få vara med om detta. Det är som ett test. Hur klarar man en sån här situation? Innan idag kändes det som att falla nerför ett stup men just nu känns det okej. Man är ju inte direkt ett fall för Lyxfällan!
Jaja...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0