Träning, flytt och lite jobb..

Nu var det minsann längesen jag bloggade.. igen.. Kom nyss hem från träningen. Provade på Bodyattack idag och jävrar vilken attack det var! Jättejobbigt men kul. Fick sån himla mjölksyra jag fick i benen!! Kommer ha en rejäl träningsvärk imorgon!

Efter träningen åkte vi och hälsade på mamma i hennes nya lägenhet. Hon har ju flyttat. Vi hjälpte henne med det igår. Tog typ hälften. Och ikväll ska hon börja sova där. Heh, känns superkonstigt. Jag är egentligen jätteledsen över det men deet har jag varit länge så det känns som att jag redan kommit över det. Har stängt av liksom. Men det är skitkul med nya lägenheten och så! Hon bor mitt i Laholms centrum. Fin lägenhet! Är nästan avundsjuk! :D Det kommer bli supermysigt när hon väl kommer i ordning. Nu har hon ju nästan ingenting. Inte ens tandkräm hade hon! Tur för henne att konsum har öppet till kl tio!

Det här veckan är sjätte veckan jag jobbar på Silvanderssons i Knäred. Jag trivs bra där. Men jag har bara fått tills på fredag. Hoppas på längre. Skulle ju egentligen bara vara där en vecka från början. Ska på en andra intervju på Halle på fredag också. Känns bra att få komma två gånger på intervju men jag är inte hundra säker på om jag vill ha det jobbet. Men det är bara över sommaren så jag får vara glad om jag får det. Det är jag också.

Jag och mamma var ute och gick nere vid Lagan i Ysby förra veckan. Hur fint som helst är där! Tänkte lägga in lite bilder från det men jag kan inte hitta min kamera så det får bli i nästa inlägg! ;)

Nu ska jag gå och duscha och sen ska jag lägga mig och sova. Är hur trött som helst!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0