Häj häj häj!!

Nu sitter jag här och är arbetslös igen! X) Men den här gången är det på bestämd tid så det gör inte så mycket. För nu kan jag göra allt jag inte "hunnit" med annars! T ex nu håller jag på med att pärlplatteprojekt! Vi ska på pubafton i Floalt på lördag och temat är slips! Och tänker förstås inte göra det enkelt för mig! Nej, för skjutsingen! Jag ska göra en pärlplatteslips. Det är ju tävling också om bästa slipsen så en liten chans kanske jag har. Men först ska den bli färdig. Jag har hämtat mina gamla pärlor i Ränneslöv och håller på att sortera dom. Pilligt!! Har inte direkt tålamodet till det. Vill börja skapa med en gång!! :D

 

Mina kvarlevande pärlor var inte mycket att hänga i granen men det får duga.. Hoppas ingen som ska till Floalt läser mig blogg innan lördag så jag avslöjar någonting nu!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0